حل واجب BE200 لطلاب الجامعة العريبة المفتوحة 00966597837185

حلول واجبات be200 وسائر مواد البيزنس بالجامعة العربية المفتوحة , جروب الامتياز للتفوق بامتياز a_al_shora@hotmail.com 0597837185 00966597837185
 
الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  


شاطر | 
 

 a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks) b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of questio

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Whatsapp:00966597837185
Admin


المساهمات : 60
تاريخ التسجيل : 22/02/2018

مُساهمةموضوع: a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks) b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of questio   الأحد مارس 04, 2018 3:03 pm

BE200 – Marketing Management
Tutor Marked Assessment
Question 1: (20 Marks)
a. What is the mistake Fujitsu was doing before 2007 and what strategy did the company adopt to treat it? (10 Marks)
b. As Fujitsu marketing manager, give some recommendations about the way the company should develop its marketing campaign based on the elements of the marketing mix. (10 Marks)

Word count: 350 words
Question 2: (40 Marks)
a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks)
b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of question 2? (10 Marks)
c. Explain the Five steps used by Fujitsu to identify attractive companies within each industry. (15 Marks)
Word count: 350 words.
Question 3: (20 Marks)
Name and describe the elements of the company’s microenvironment factors illustrating the importance of each one. (20 Marks)
Word count: 300 words

Question 4: (20 Marks)
How did you decide on the college or university you are currently attending? Based on BE200 material and on your own experience describe the factors that influenced your decision and the decision-making process you followed.
Word count: 200 words





_________________
[عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا] || الكاتب: [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا] || المصدر: [عزيزي الزائر يتوجب عليك التسجيل لمشاهدة الإجابة النموذجية ، للتسجيل اضغط هنا]
[/b]

خدمات مجانية – حلول واجبات الجامعة العربية المفتوحة
لجميع تخصصات الجامعة ولجميع فروع الجامعة
حلول واجبات – مشاريع تخرج – ملخصات هامة
http://be200.yoo7.com/
Mobile: 00966597837185  or 0597837185
Watsapp: 00966597837185

a_al_shora@hotmail.com
حلول مضمونة وغير مكررة وغير متشابهة لجميع واجبات الجامعة
متوفرمدرسين ومدرسات لجميع المواد والتخصصات
KSA-Kuwait-Bahrain-Oman-Jordon-Lebanon-Egypt
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://be200.yoo7.com
 
a. Explain the three main marketing strategies applied by companies in order to gain competitive advantage in the current dynamic environment. (15 Marks) b. How did Fujitsu apply segmentation among the marketing strategies explained in part (a) of questio
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حل واجب BE200 لطلاب الجامعة العريبة المفتوحة 00966597837185 :: حل واجب BE200 :: حل واجب BE200 ,, الان 0597837185 - 00966597837185-
انتقل الى: